De terugreis en laatste dag Auckland

19 april 2023 - Hazerswoude-Rijndijk, Nederland

Onze vlucht naar huis vertrok gisteren om 20.30 uur ( 10.30 uur in Nederland). We hadden dus nog de hele dag om naar het centrum van Auckland te gaan. Ook zijn we met de ferry naar Devonport, een buitenwijk, gevaren. Vanaf daar heb je een mooi zicht op de skyline.
Onze reis naar Nederland verliep voorspoedig. Wel vonden we de de vlucht van Auckland naar Dubai, waar we moesten overstappen weer een erg lange zit. Vandaag landden we om 13.30 uur op Schiphol waar we werden opgehaald door Leonie en Mats. We kunnen nu gaan nagenieten van onze reis en natuurlijk ook bijslapen.

1. Tansja:
    20 april 2023
    Welkom in ons druilerige landje!
  2. Cock en Marja van Roon:
    Beste karin en willem, wij hebben jullie reisverhalen met plezier gelezen en er veel tips uitgehaald voor onze reis naar Nieuw-Zeeland in 2024.
  3. Karin:
    20 april 2023
    Welkom terug!!
  4. Gert:
    21 april 2023
  5. Miranda & René Frankrijk:
    9 mei 2023
    En dan weer terug in Nederland en met beide voeten op bekend terrein. Jullie zijn echte wereldreizigers geworden. Heerlijk en prachtig om te zien