Reacties
Reacties 1 - 50 van 110
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Miranda & René Frankrijk | Die antiekshop!!!! Zo gaaf!. En dat meer is werkelijk… | 9 mei '23 |
| Miranda & René Frankrijk | En dan weer terug in Nederland en met beide voeten… | 9 mei '23 |
| Gert | Welkom terug!! | 21 apr. '23 |
| Karin | Welkom terug!! | 20 apr. '23 |
| Cock | Beste karin en willem, wij hebben jullie reisverhalen… | 20 apr. '23 |
| Tansja | Welkom in ons druilerige landje! | 20 apr. '23 |
| Lianvanhengel | Lekker lang jarig!! Van harte gefeliciteerd! Goede… | 18 apr. '23 |
| Yolanda | Fijne verjaardag Wim. En voorspoedig terug reis Karin… | 17 apr. '23 |
| Anke en Hans Brinkman | Proficiat met deze extra lange verjaardag en een voorspoedige… | 17 apr. '23 |
| Margreet heij | Geniet van de laatste dagen en een hele fijne lange… | 17 apr. '23 |
| Evert en Renée | Van harte gefeliciteerd! En lekker lang vieren🍺🍷🍰👊😄.… | 17 apr. '23 |
| Karin | Fijne verjaardag Willem en alvast een voorspoedige… | 17 apr. '23 |
| Andrew | Haha, ik heb daar ook gestaan, wel 's nachts | 17 apr. '23 |
| Anita | Goede vlucht gewenst!!!!!!! | 17 apr. '23 |
| Evert en Renée | Nog even lekker genieten en een goede reis naar huis!! | 15 apr. '23 |
| Karin | Geniet nog even van de laatste dagen van jullie prachtige… | 15 apr. '23 |
| Harry | Nu al weer teruggaan? De tijd gaat wel heel snel.… | 15 apr. '23 |
| Emna van den Berge | Elke keer weer indrukwekkend, de prachtige natuur! | 15 apr. '23 |
| Tansja | Heerlijk zo onder de bomen een drankje! Wat zullen… | 13 apr. '23 |
| Evert en Renée | Klinkt weer helemaal leuk. Veel herkenbaar! Jammer… | 13 apr. '23 |
| Karin | Wat bijzonder dat Hundertwasser museum. Ik wist niet… | 12 apr. '23 |
| Ton Sax | Wat een prachtige kust! Met mysterieuze gaten en holen,… | 12 apr. '23 |
| Karin | Weer super mooi allemaal!! | 12 apr. '23 |
| Yolanda | Prachtig | 10 apr. '23 |
| Paul, Leonie, Feline en Mats | Wauw!! Prachtig plaatje | 9 apr. '23 |
| Adama | Heel mooi landschap, vrolijke Pasen nog en geniet… | 9 apr. '23 |
| Karin en Willem | De foto’s en video’s zijn geplaatst | 9 apr. '23 |
| Pa en ma | Prachtige natuur weer met plezier gelezen . | 9 apr. '23 |
| Marja.Schipper | Zo te zien en te lezen nog steeds een geweldige reis… | 7 apr. '23 |
| Ton Sax | Wat een bizarre natuur! Zal heel geschikt zijn als… | 6 apr. '23 |
| Karin en Willem | Hoi Ton, we zien wel vissersboten op de meren, maar… | 5 apr. '23 |
| Pa en ma | Mooi verhaal en leuke foto.s | 5 apr. '23 |
| Anke en Hans Brinkman | Willem blijf golfen oefenen he. Wie weet wat het nog… | 4 apr. '23 |
| Ton Sax | Visvrienden van mij bezochten NZomdat de rivieren… | 4 apr. '23 |
| Anita | Schitterend | 4 apr. '23 |
| Ton Sax | hoe komen jullie toch zo aan die blauwe lucht? jaloersmakend.… | 3 apr. '23 |
| Evert en Renée | Wat prachtig weer!,, | 3 apr. '23 |
| Andrew | Ruapehu heb ik vaker gezien, soms met rook, maar alleen… | 3 apr. '23 |
| Petra | Gelukkig dat jullie toch nog de overtocht konden maken.… | 31 mrt. '23 |
| Petra | Mooie foto's! Echt genieten! Xx Peet | 31 mrt. '23 |
| Tansja | De aanhouder wint! Veel plezier op jullie volgende… | 31 mrt. '23 |
| Anita | Fijn dat er plek was op de ferry!!!! Veel plezier… | 31 mrt. '23 |
| Paul, Leonie, Feline en Mats | Wat een prachtige plaatjes weer. | 31 mrt. '23 |
| Miranda & René Frankrijk | Prachtige waterval. Mooie foto's. Geniet ervan… | 30 mrt. '23 |
| Karin | Wat is het mooi daar!!! En wat een rust… | 30 mrt. '23 |
| Harry | Leuk om elke dag een nieuwe verhaal te lezen. Weer… | 28 mrt. '23 |
| Anita | Goed bezig geweest ondanks de regen!!!!! | 28 mrt. '23 |
| Ton Sax | Indrukwekkend, die vormsels in steen. Prachtige opnamen… | 27 mrt. '23 |
| Evert en Renée | Mooie route! Gaan jullie niet naar Kaikura? Walvissen… | 27 mrt. '23 |
| Tansja | Dat ziet er gezellig uit! Jullie krijgen de hartelijke… | 26 mrt. '23 |
1 2 3 Volgende »


- Miranda & René Frankrijk: Die antiekshop!!!! Zo gaaf!.…
- Miranda & René Frankrijk: En dan weer terug in Nederland…
- Gert: Welkom terug!!
- Karin: Welkom terug!!
- Cock: Beste karin en willem, wij…
Alle reacties »