Kaiteriteri

21 maart 2023 - Kaiteriteri, Nieuw-Zeeland

We hebben een rustige dag in Kaiteriteri gehad. Na het ontbijt zijn we naar het strand gelopen en hebben we op een terras koffie gedronken. Daarna zijn we over het kustpad naar Stephen’s Bay gewandeld. Het was een mooie wandeling met uitzicht op zee. Volgens het kaartje dat we hadden gekregen, zouden we om terug te komen op de camping een klein stukje langs de weg moeten lopen om bij een wandelpad naar de camping te komen. Het leek allemaal niet ver. Het enige wandelpad dat we zagen, was onderdeel van een mountainbike trail. Dat pad zijn we maar opgelopen, ook was niet duidelijk wat het pad zou eindigen. Het was een mooie wandeling door het bos en gelukkig konden we met Google Maps en bordjes die we op een gegeven moment tegenkwamen de weg terug naar de camping te vinden. Na de lunch zijn we met de camper naar Split Apple Rock gereden. Een bijzondere rots vlakbij het strand. Het was een mooie dag die helaas eindigt met wat regen. Morgen is het volgens de weersverwachting de hele dag zonnig en droog.