Reacties
Reacties 101 - 110 van 110
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hetty van Veen | Mooi begin van jullie reis en fijn dat we mee mogen… | 3 mrt. '23 |
| Peter en Anneke | Ziet er nu al geweldig uit en dit is pas het begin….geniet… | 2 mrt. '23 |
| Adama | Prachtig landschap en mooi weer! Geniet verder van… | 2 mrt. '23 |
| Ad en Margreet | Ziet er goed uit, prachtige omgeving en heerlijk temperatuur,… | 2 mrt. '23 |
| Evert en Renée | Heel veel plezier. Geniet ervan!! | 2 mrt. '23 |
| Karin 🌷 | Ik kijk (Wij kijken) naar jullie verhalen uit. Wij… | 1 mrt. '23 |
| Anke en Hans Brinkman | Willem en Karin. Een goede, voorspoedige reis en heel… | 27 feb. '23 |
| Bertus en Josje | Veel plezier Willem en Karin. Wij zijn b enieuwd naar… | 26 feb. '23 |
| Ad en Margreet | Nog 1 dag, we wensen jullie een prachtige reis toe😎 | 26 feb. '23 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 10 jan. '23 |


- Miranda & René Frankrijk: Die antiekshop!!!! Zo gaaf!.…
- Miranda & René Frankrijk: En dan weer terug in Nederland…
- Gert: Welkom terug!!
- Karin: Welkom terug!!
- Cock: Beste karin en willem, wij…
Alle reacties »