Te Anau

13 maart 2023 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vannacht heeft het hard geregend en gewaaid. Op ons mooie plekje aan het meer leek het wel een storm. De camper schudde behoorlijk heen en weer. Vanochtend was het het redelijk droog en zagen we dat het in de bergen had gesneeuwd. Voordat we vertrokken naar Te ANAU hebben we boodschappen gedaan bij Pak’n Save, de goedkoopste supermarkt van Nieuw Zeeland. Als je daar rondloopt, lijkt het of je in een bouwmarkt loopt met een Aldi-uitstraling. Na ongeveer 2,5 uur rijden, waren we in Te Anau op de camping en zijn we een rondje dorp gaan doen. Bij een kringloopwinkel hebben we 3 wijnglazen gekocht ter vervanging van de glazen die afgelopen week zijn gesneuveld. Morgenochtend gaan we bijtijds naar Milford Sound waar we een boottocht gaan maken, de route schijnt de mooiste van Nieuw Zeeland te zijn.

1. Karin C.:
    13 maart 2023
    Wat hebben jullie intussen al veel gezien! Prachtig allemaal! Nog heel veel plezier weer verder!
  2. Peter:
    Lijkt mij geweldig daar
    Leuk om foto’s te kijken en jullie verhalen te lezen
    Veel plezier nog.
  3. Tansja:
    13 maart 2023
    Wat een afwisselende weersomstandigheden! En wat een prachtig landschap!
  4. Evert en Renée:
    13 maart 2023
    Geniet van de mooie route! Veel plezier op jullie boottocht! Ben heel benieuwd!
  5. Petra:
    13 maart 2023
    Zo te lezen en te zien genieten jullie volop. Super! Blijf jullie volgen!
    Dikke kus,
    Peet
  6. Anke en Hans Brinkman:
    13 maart 2023
    Genieten jullie maar volop van een prachtige reis en land. Dan genieten wij op grote afstand mee van jullie foto's en verhalen.
  7. Pa en ma:
    13 maart 2023
    We lezen met veel plezier de verhalen. Wat een mooi land